ואו נסביר -מה זה בכלל ממשק אישורי ההגעה ומדוע אנחנו צריכים שמישהו יעזור לנו לנהל את  זה? כמו שכתבתי. 

אירוע הוא עסק לכל דבר. ועל מנת שנוכל לשלוט על ההוצאות שלנו ועל אירוח מאורגן, מוצלח ומסודר בדרך נוחה וקלה. 

כאן - אנחנו נכנסים לתמונה❤️. על מנת שנוכל לשלוט על כמות האורחים ולדעת היכן להושיב ולמקם כל אורח - לא מספיק לבנות קובץ עם שמות האורחים ומספרי הטלפון שלהם היות שמכך לא ניתן לשלוט על הנושא.

כשאנו שולחים את ההודעות ומתקשרים לאורחים שלכם והם מאשרים או לא מאשרים את ההגעה - כאן הדרך להתחיל לעקוב ולדעת מהי כמות האורחים שמגיעה לאירוע. מכאן - יש לנו כיוון להתחייבות מול האולם. המלצה שלי - תתחילו תמיד ממינימום ומשם תמיד ניתן רק לעלות בכמות וכך תינמעו הוצאה מיותרת מראש. 

אחרי ווידוי מספר האורחים יש צורך לדעת היכן ועם מי יישב האורח. בעזרת מערכת ה-sms - תוכלו לשלוח להם את מקום מספר שולחן ההושבה וכן לתת את שירות ההושבה הפרונטלית. סידורי ההושבה נועדו למנוע מכם הוצאות כספיות נוספות ומיותרות  על ידי מניעה מ❤️פתיחת שולחנות רזבה ותשלום נוסף לאולם.